Το Instagram είναι πλέον το πιο διαδεδομένο κοινωνικό δίκτυο και αποτελεί ένα σημαντικό μέσο μάρκετινγκ που μπορεί να προσελκύσει πελάτες και να φέρει κίνηση στην ιστοσελίδα σας ή στο κατάστημα σας, καθώς μπορείτε μέσα από αυτό να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
#1: Δημιουργήστε το επαγγελματικό σας προφίλ
Το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ένα επαγγελματικό προφίλ στο Instagram. Το ιδανικό όνομα χρήστη είναι η επωνυμία της επιχείρησης. Το προφίλ σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μία μικρή περιγραφή της επιχείρησής σας, ώστε να είναι κατανοητό τι ακριβώς προσφέρετε, το link προς την ιστοσελίδα ή το e-shop σας (αν διαθέτετε), καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
#2: Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο
Το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό για να καταφέρετε να ξεχωρίσετε και να προωθήσετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας. Δημιουργήστε φωτογραφίες ή βίντεο που αφορούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρετε και προσελκύουν την προσοχή των χρηστών.
#3: Πλάνο Δημοσιεύσεων
Τα posts σας είναι αυτά που θα κάνουν την επιχείρηση σας να ξεχωρίσει, αλλά προσέξτε μην το παρακάνετε ή μην εξαφανίζεστε. Δημιουργήστε ένα πλάνο δημοσιεύσεων το οποίο θα τηρείτε και επιπλέον προσέξτε τις ώρες και τις ημέρες που θα τις κοινοποιείτε, ώστε να έχετε άμεση ανταπόκριση.
#3: Hashtags
Μην ξεχνάτε να βάζετε hashtags στα post σας. Δημιουργήστε το hashtag της επιχείρησής σας και ερευνήστε ποια hashtags ταιριάζουν στο προϊόν ή στην υπηρεσία που προσφέρετε. Οι ειδικοί συστήνουν την χρήση 3-5 hashtag σε κάθε post.
#4: Λεζάντες
Μην παραμελείτε τις λεζάντες, καθώς παίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αλληλεπίδρασης στα posts σας. Η λεζάντα αποτελεί μία μικρή επεξήγηση του κάθε post και μπορεί να οδηγήσει το κοινό στην ιστοσελίδα και στο κατάστημά σας ή ακόμη και στην αγορά ενός προϊόντος.
#5: Χρησιμοποιήστε τις διαφημίσεις
Το Instagram επιτρέπει στις επιχειρήσεις μία ποικιλία επιλογών διαφημίσεων που συμβάλλουν στον πολλαπλασιασμό των αλληλεπιδράσεων των χρηστών. Το πιο σημαντικό είναι η προβολή των διαφημίσεών σας στο σωστό κοινό. Καθορίστε προσεκτικά ποιο είναι το κοινό-στόχο που θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμιση σας.
#6: Instagram Stories
Τα Instagram Stories αποτελούν ένα πολύ αποτελεσματικό τρόπο προβολής της επιχείρησης σας μιας και η πλειοψηφία των χρηστών περνάει περισσότερο χρόνο βλέποντας stories. Υπάρχουν διάφορες επιλογές στα stories, όπως για παράδειγμα να τρέξετε μία δημοσκόπηση, να κάνετε ερωτήσεις προς τους followers σας, να δείξετε εικόνες από κάτι καινούργιο που ετοιμάζετε και ό,τι άλλο ελκυστικό μπορείτε να σκεφτείτε.
#7: Διαγωνισμοί
Οι διαγωνισμοί και τα δώρα στο Instagram αποτελούν έναν ακόμη ισχυρό τρόπο προσέλκυσης των followers και ενίσχυσης των πωλήσεών σας. Κάντε έναν διαγωνισμό και ζητήστε από το κοινό να κάνει like στη σελίδα σας και στη φωτογραφία σας, να κάνει σχόλια με tag φίλους του κάτω από τη φωτογραφία σας ή ακόμη και να την κοινοποιήσει.
#8: Influencers
Οι influencers επηρεάζουν περισσότερο τους followers στις αγορές τους, καθώς οι χρήστες τους εμπιστεύονται πολύ περισσότερο. Η συνεργασία με influencers μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά την επιχείρηση σας για να αυξήσετε τους followers σας, την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σας.
#9: Επικοινωνήστε με το κοινό σας
Αρκετοί χρήστες αφήνουν ερωτήσεις ή σχόλια κάτω από τα posts σας. Απαντήστε στα σχόλια που σας κάνουν και στα μηνύματα που σας στέλνουν όσο πιο άμεσα και όσο περισσότερο μπορείτε. Αυτή η αλληλεπίδραση μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις με τους followers σας και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους.
To Instagram αποτελεί ένα μοναδικό εργαλείο για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία που σας δίνει για να διευρύνετε το κοινό που γνωρίζει την επιχείρηση σας και αυξήστε τις πωλήσεις σας.